14 augustus, malang

15 augustus 2013 - Kalibaru, Indonesië

Om 9 uur ging de wekker, lekker uitgeslapen begonnen we aan het ontbijt. We hadden de hele morgen vrij en gingen daarna zwemmen en luieren.
Chacha kwam om 1 uur bij het hotel om ons op te halen voor de lunch, hierna reden we naar het centrum voor een stadswandeling. We liepen langs oude gebouwen van begin 20e eeuw waar ze druk aan het oefenen waren voor de onafhankelijkheidsdag op 17 augustus. Verderop liepen we door de smalle straatjes van de dieren markt. Heel veel verschillende, waarschijnlijk ook wel beschermde vogelsoorten in veel te kleine kooitjes stonden in de kraampjes. Soms wel een stuk of 100 in 1 kooitje, maar ook uilen, aapjes, honden, katten, konijnen, albino egels, kippen, vechthanen, noem maar op...alles was te krijgen.
Wie liepen verder en stopten voor een kopje thee bij de patisserie "toko oen", we kochten een doosje bonbons... veel te lekker en zo op! Hierna was het al weer 4 uur en gingen terug naar het hotel, want moesten optijd naar bed om nog iets slaap te pakken voor komende nacht. We aten nog wat in het restaurant en gingen daarna maar om half 9 naar bed.

1. Ben:
    15 augustus 2013
    Jullie horen weinig van mij, maar ik krijg wel alles mee hoor en vind het grandioos wat jullie allemaal meemaken. Dit nemen ze jullie niet meer af! Groetjes Netty